Szkolenie "Zalety charakteru w wystąpieniach publicznychw ramach programu IDUB jest 3-dniowe (łącznie 15 godz. dydaktycznych) i będzie realizowane w formie online w  terminie:

  • 12.09.2023  godz. 9:30-13:15
  • 13.09.2023  godz. 9:30-13:15
  • 14.09.2023  godz. 9:30-13:15

W trakcie zajęć planowane są przerwy.

PROGRAM

Prowadząca: dr Małgorzata Styśko-KunkowskaWydział Psychologii UW

Przed zapisaniem na szkolenie prosimy o zapoznanie się z ogólnymi warunkami zakwalifikowania do udziału w szkoleniu: 

Do udziału w szkoleniu po dokonaniu poprawnej rejestracji mogą zostać zakwalifikowani nauczyciele akademiccy zatrudnieni w grupie badawczej i badawczo-dydaktycznej.

Pozostali pracownicy mogą wziąć udział w szkoleniu pod warunkiem wykonywania obowiązków związanych z badaniami naukowymi.

Pracownicy niebędący nauczycielami akademickimi zobowiązani są uzyskać zgodę bezpośredniego przełożonego na zwolnienie  z części lub całości dnia pracy na czas niezbędny, by punktualnie przybyć na obowiązkowe zajęcia oraz na czas trwania działania rozwojowego realizowanego w ramach Programu IDUB

Warunki zaliczenia szkolenia:

Zakwalifikowanie do udziału w kursie jest równoznaczne z akceptacją poniższych warunków.

Uczestnik zobowiązuje się do:

  • obecności na trzech spotkaniach.

Forma zaliczenia:

  • wypełnienie pretestu przed rozpoczęciem szkolenia i posttestu po zakończeniu szkolenia

 

W razie pytań prosimy o kontakt pod adresem szkolenia.dydaktyczne@uw.edu.pl

W przypadku niewystarczającej liczby osób zakwalifikowanych do szkolenia lub z przyczyn niezależnych od organizatorów, zastrzegamy możliwość zmiany terminu szkolenia lub jego odwołania.

dzialania-rozwojowe-PL-regulamin-kwalifikacji-07.09.2021 (1).pdfdzialania-rozwojowe-PL-regulamin-kwalifikacji-07.09.2021 (1).pdfdzialania-rozwojowe-PL-regulamin-kwalifikacji-zal1-07.09.2021.docxdzialania-rozwojowe-PL-regulamin-kwalifikacji-zal1-07.09.2021.docxdzialania-rozwojowe-PL-regulamin-kwalifikacji-zal2-07.09.2021.docxdzialania-rozwojowe-PL-regulamin-kwalifikacji-zal2-07.09.2021.docx