Pierwsza część szkolenia online dedykowanego pracownikom administracji UW w wymiarze 8h dydaktycznych (są to zajęcia odwołane z 15/16 listopada).

Zapisy od  28 października godz. 12:00.

Szkolenie odbędzie się: 22-23.11.2021 w godz. 9:00-12:15

Szkolenie poprowadzi p. Agnieszka Szajkowska 

W programie:

Część 1:

1 blok tematyczny

  1. Prawo zamówień publicznych oraz akty wykonawcze do ustawy
  2. Najważniejsze pojęcia oraz definicje z ustawy PZP
  3. Jakie zamówienia są wyłączone ze stosowania PZP?
  4. Zmiany w zasadach udzielania zamówień publicznych
  5. Konsultacje rynkowe przed rozpoczęciem procedury
  6. Analiza potrzeb  Zamawiającego - współdziałanie Wykonawcy oraz Zamawiającego przy tworzeniu Opisu Przedmiotu Zamówienia.

2     blok tematyczny:

  1. Szacowanie wartości zamówienia wg nowej ustawy Prawo Zamówień Publicznych
  2. Jak prawidłowo agregować dostawy/usługi oraz roboty budowlane?
  3. Planowanie zamówień publicznych od 01.01.2021r.
  4. Różnica między Planem rzeczowo-finansowym a Planem zamówień publicznych?

Część 2:

 1 blok tematyczny:

  1. Jak prawidłowo przeprowadzić procedurę zamówienia do 130 tys. PLN?
  2. Jakie przepisy będą miały zastosowanie do zamówień do 130 tys. PLN?
  3. Analiza dostępnych metod pozyskiwania ofert w zamówieniach podprogowych
  4. Przykłady zapisów „zapytania ofertowego”
  5. Naruszenie dyscypliny finansów publicznych w zamówieniach podprogowych

 2 blok tematyczny:         

  1. Tryb podstawowy
  2. Jak prawidłowo przeprowadzić postępowanie w 3 wariantach trybu podstawowego
  3. Krótka analiza trybów udzielania zamówień publicznych wg nowej ustawy

 Przed przystąpieniem do szkolenia należy wypełnić pretest na platformie, a po zakończeniu posttest (są załączone jako aktywne linki pod opisem szkolenia).

Po dokonaniu rejestracji na kurs prosimy osoby, które po raz pierwszy biorą udział w szkoleniach z programu ZIP o wypełnienie elektronicznie deklaracji uczestnictwa w Projekcie oraz oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.

Link do ww. dokumentów otrzymają Państwo po przesłaniu zgody przełożonego.

UWAGA! Prosimy o przesłanie SKANU zgody na NOWYM FORMULARZU, który znajdziecie Państwo na panelu informacyjnym "ZAPISZ SIĘ, JEŚLI CHCESZ OTRZYMYWAĆ INFORMACJE O SZKOLENIACH" oraz na stronie każdego kursu.

Tym samym poprzedni formularz zgody traci ważność, a zgoda w formie maila może zostać zaakceptowana tylko w przypadku, jeśli w treści maila znajdą się wszystkie informacje wymagane w nowym formularzu zgody przełożonego.

Ewentualne pytania proszę kierować na mail: Grazyna.Pawelec@adm.uw.edu.pl lub kontaktować się ze mną telefonicznie: 662 369 079

Pozdrawiam serdecznie,

Grażyna Pawelec

Koordynator zadaniowy

Starszy specjalista

Biuro Spraw Pracowniczych,

Sekcja ds. rozwoju kompetencji pracowników niebędących nauczycielami

akademickimi

Szkolenia.prac@adm.uw.edu.pl

Regulamin_administracja_kadra_zarządzająca_6.07.2020.pdfRegulamin_administracja_kadra_zarządzająca_6.07.2020.pdfZGODA PRZEŁOŻONEGO nowy formularz.docxZGODA PRZEŁOŻONEGO nowy formularz.docx