„Formularze Google krok po kroku – tworzenie ankiet oraz pakiet Office 365 jako narzędzie do organizacji pracy własnej i zespołu”.

Termin: 8 i 9 kwietnia (szkolenie dwudniowe)

Godz: 12:30-15:45

Trener: Michał Broniarz, Wydział Psychologii

Niezbędna będzie zgoda przełożonego na udział w szkoleniu.

Program:

  • Tworzenie ankiet, głosowań oraz innych formularzy z wykorzystaniem Google Forms
  • Podstawy obróbki danych w Excel
  • Podstawy obsługi pakietu Office 365 jako alternatywy dla standardowych pakietów biurowych
  • Wykorzystanie Office 365 jako narzędzia do organizacji pracy własnej oraz zespołu
  • Ćwiczenia, odpowiedzi na pytania

REJESTRACJA NA WARSZTATY OD 25 marca 2021 godz. 09.00

Po dokonaniu rejestracji prosimy osoby, które po raz pierwszy biorą udział w programie ZIP o wypełnienie elektronicznie: Deklaracji uczestnictwa w Projekcie i Oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.

Link do ww. dokumentów zostanie wysłany do Państwa mailem.

UWAGA! Jeśli należycie Państwo do kadry zarządzającej proszę o zaznaczenie „tak” tylko w rubryce „Kadra zarządzająca” (a w rubryce  Kadra administracyjna „nie”)

Jeśli jesteście Państwo kustoszami lub bibliotekarzami proszę o zaznaczenie "tak" w rubryce "Kadra administracyjna"

Przed przystąpieniem do szkolenia należy wypełnić pretest na platformie, a po zakończeniu posttest.

Niezbędny jest komputer z kamerą i mikrofonem (warsztaty wymagają czynnego uczestnictwa).

Pytania proszę kierować na adres malgorzata.ciachowska@adm.uw.edu.pl lub telefonicznie: 609 408 414.

Regulamin_administracja_kadra_zarządzająca_6.07.2020.pdfRegulamin_administracja_kadra_zarządzająca_6.07.2020.pdf