Moduł fakultatywny Akademii Liderów „Google Meet i Zoom krok po kroku – zastosowanie narzędzi w pracy zdalnej – szkolenie warsztatowe”. Warsztaty w ramach Akademii zaliczane jako jeden z 2 modułów do wyboru przez uczestników (poza programem obowiązkowym liczącym 10 modułów).

Termin: 10 i 11 marca godz. 9:00-12:15 (szkolenie dwudniowe)

Trener: Michał Broniarz, Wydział Psychologii

Program:

  • Obsługa kalendarza Google w zakresie organizacji pracy własnej i zespołu oraz jako narzędzia do planowania spotkań z wykorzystaniem Google Meet
  • Wykorzystanie Goolge Meet do organizacji spotkań online oraz ich rejestrowania (szczegółowe omówienie wszystkich ikonek, nauka udostępniania prentacji i dokumentów)
  • Obsługa Google Docs Drive jako narzędzia do tworzenia kopii zapasowych oraz współdzielenia plików.
  • Wykorzystanie Google docs jako alternatywy dla pakietów biurowych.
  • Wykorzystanie narzędzia Zoom do prowadzenia i rejestrowania spotkań online.
  • Ćwiczenia, odpowiedzi na pytania.