Kurs on-line “English for Presenting and Debating (EPD)” – GRUPA II
Szkolenie przygotowane przy współpracy z SIS UW.
Kurs rozpocznie się 09.03.21 i zakończy 15.06.21 (łącznie 30 godz. dydaktycznych), będzie realizowany w każdy wtorek, godz. 14:00-15:30
- 09.03.2021 – 15.06.2021 (wtorki) godz. 14:00-15:30
Prowadząca: dr Agnieszka Kałdonek-Crnjaković, Wydział Neofilologii UW
Rejestracja rozpocznie się 16.02.2021 r. o godz. 10:00 i zakończy 05.03.21r. o godz.10:00, liczba miejsc jest ograniczona.
Aby zapisać się, prosimy o kliknięcie "Zapisz mnie" na dole strony i postępowanie zgodnie z poniższymi informacjami.
Informujemy, że dokonanie rejestracji w systemie nie jest równoznaczne z zakwalifikowaniem do roli uczestniczki/uczestnika.
Ogólne warunki zakwalifikowania do udziału w kursie:
- Kurs jest adresowany do osób, zatrudnionych na umowę o pracę lub aktu mianowania w Uniwersytecie Warszawskim przez cały okres trwania kursu.
- Kurs jest kierowany do osób zajmujących się pracą naukową, której wyniki prezentują w języku angielskim.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2.
Warunki zaliczenia kursu:
Zakwalifikowanie do udziału w kursie jest równoznaczne z akceptacją poniższych warunków:
- udział w przynajmniej 80% zajęć (24 godziny dydaktyczne);
- prezentacja, quiz ze słownictwa akademickiego i abstrakt.
W działaniach organizowanych w ramach programu IDUB mogą uczestniczyć nauczyciele pod warunkiem, że tematyka oferowanych szkoleń jest przydatna z punktu widzenia właściwego wykonywania przez pracownika obowiązków wynikających z zajmowanego stanowiska, pełnionej w Uniwersytecie funkcji lub roli.
Informacja na temat wyników rekrutacji zostanie przekazana po weryfikacji zgłoszeń po terminie zakończenia rekrutacji (05.03.2021 r. godz. 10:00).
W razie pytań prosimy o kontakt pod adresem szkolenia.dydaktyczne@uw.edu.pl
W przypadku niewystarczającej liczby osób zakwalifikowanych do szkolenia lub z przyczyn niezależnych od organizatorów, zastrzegamy możliwość zmiany terminu szkolenia lub jego odwołania.
- Koordynator: Szkolenia Dydaktyczne