Google Meet i Zoom krok po kroku – zastosowanie narzędzi w pracy zdalnej – szkolenie warsztatowe
Termin: 14 i 15 stycznia godz. 12:30-15:45 (szkolenie dwudniowe)
Trener: Michał Broniarz, Wydział Psychologi
Szkolenie w wymiarze 8 godzin dydaktycznych (2x4). Wymagana jest zgoda przełożonego
Program:
- Krótkie omówienie strony "mojekonto.uw.edu.pl"
- Obsługa kalendarza Google w zakresie organizacji pracy własnej i zespołu oraz jako narzędzia do planowania spotkań z wykorzystaniem Google Meet
- Wykorzystanie Goolge Meet do organizacji spotkań online oraz ich rejestrowania (szczegółowe omówienie wszystkich ikonek, nauka udostępniania prentacji i dokumentów)
- Obsługa Google Docs Drive jako narzędzia do tworzenia kopii zapasowych oraz współdzielenia plików.
- Wykorzystanie narzędzia Zoom do prowadzenia i rejestrowania spotkań online.
- Ćwiczenia, odpowiedzi na pytania.
Po dokonaniu rejestracji prosimy osoby, które po raz pierwszy biorą udział w programie ZIP o wypełnienie elektronicznie: Deklaracji uczestnictwa w Projekcie i Oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
Link do ww. dokumentów zostanie wysłany do Państwa mailem.
UWAGA! Jeśli należycie Państwo do kadry zarządzającej proszę o zaznaczenie „tak” tylko w rubryce „Kadra zarządzająca” (a w rubryce Kadra administracyjna „nie”)
Jeśli jesteście Państwo kustoszami lub bibliotekarzami proszę o zaznaczenie "tak" w rubryce "Kadra administracyjna"
Przed przystąpieniem do szkolenia należy wypełnić pretest na platformie (dostępny od 13 stycznia), a po zakończeniu posttest.
Niezbędny jest komputer z kamerą i mikrofonem (warsztaty wymagają czynnego uczestnictwa).
Pytania proszę kierować na adres Agata.Kapica@adm.uw.edu.pl lub telefonicznie do mnie: 662 957 497
Rejestracja: Od 21 grudnia godz.12:00
- Koordynator: Zespół ds. Szkoleń