Google Meet i Zoom krok po kroku – zastosowanie narzędzi w pracy zdalnej – szkolenie warsztatowe

Termin: 14 i 15 stycznia godz. 9:00-12:15 (szkolenie dwudniowe)

Trener: Michał Broniarz, Wydział Psychologi

Szkolenie w wymiarze 8 godzin dydaktycznych (2x4). Wymagana jest zgoda przełożonego

Program:

  • Krótkie omówienie strony "mojekonto.uw.edu.pl"
  • Obsługa kalendarza Google w zakresie organizacji pracy własnej i zespołu oraz jako narzędzia do planowania spotkań z wykorzystaniem Google Meet
  • Wykorzystanie Goolge Meet do organizacji spotkań online oraz ich rejestrowania (szczegółowe omówienie wszystkich ikonek, nauka udostępniania prentacji i dokumentów)
  • Obsługa Google Docs Drive jako narzędzia do tworzenia kopii zapasowych oraz współdzielenia plików.
  • Wykorzystanie narzędzia Zoom do prowadzenia i rejestrowania spotkań online.
  • Ćwiczenia, odpowiedzi na pytania.

Po dokonaniu rejestracji prosimy osoby, które po raz pierwszy biorą udział w programie ZIP o wypełnienie elektronicznie: Deklaracji uczestnictwa w Projekcie i Oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych

Link do ww. dokumentów zostanie wysłany do Państwa mailem.

UWAGA! Jeśli należycie Państwo do kadry zarządzającej proszę o zaznaczenie „tak” tylko w rubryce „Kadra zarządzająca” (a w rubryce  Kadra administracyjna „nie”)

Jeśli jesteście Państwo kustoszami lub bibliotekarzami proszę o zaznaczenie "tak" w rubryce "Kadra administracyjna"

Przed przystąpieniem do szkolenia należy wypełnić pretest na platformie, a po zakończeniu posttest.

Niezbędny jest komputer z kamerą i mikrofonem (warsztaty wymagają czynnego uczestnictwa).

Pytania proszę kierować na adres Agata.Kapica@adm.uw.edu.pl lub telefonicznie do mnie: 662 957 497

Rejestracja: Od 21 grudnia godz.12:00

Regulamin_administracja_kadra_zarządzająca_6.07.2020.pdfRegulamin_administracja_kadra_zarządzająca_6.07.2020.pdf