Moduł fakultatywny Akademii Liderów „Google Meet i Zoom krok po kroku – zastosowanie narzędzi w pracy zdalnej – szkolenie warsztatowe”. Warsztaty w ramach Akademii zaliczane jako jeden z 2 modułów do wyboru przez uczestników (poza programem obowiązkowym liczącym 10 modułów).
Termin: 21 i 22 stycznia godz. 9:00-12:15 (szkolenie dwudniowe)
Trener: Michał Broniarz, Wydział Psychologii
Program:
- Obsługa kalendarza Google w zakresie organizacji pracy własnej i zespołu oraz jako narzędzia do planowania spotkań z wykorzystaniem Google Meet
- Wykorzystanie Goolge Meet do organizacji spotkań online oraz ich rejestrowania (szczegółowe omówienie wszystkich ikonek, nauka udostępniania prentacji i dokumentów)
- Obsługa Google Docs Drive jako narzędzia do tworzenia kopii zapasowych oraz współdzielenia plików.
- Wykorzystanie Google docs jako alternatywy dla pakietów biurowych.
- Wykorzystanie narzędzia Zoom do prowadzenia i rejestrowania spotkań online.
- Ćwiczenia, odpowiedzi na pytania.
- Koordynator: Zespół ds. Szkoleń