WEBINAR - "Produktywność osobista" - ogólnodostępny, dla pracowników administracji
Co zyskasz uczestnicząc w webinarze?
Wiele osób zastanawia się, jak ułatwić sobie pracę korzystając z generatywnej sztucznej inteligencji (GenAI) i poczuć, że poświęca się czas rzeczom naprawdę ważnym, (a resztę zlecić asystentom AI). W czasie webinaru zrobimy przegląd praktycznych aspektów wykorzystania generatywnej sztucznej inteligencji do zwiększenia efektywności osobistej. Prowadząca wykorzysta rekomendacje z najnowszego kursu Microsoft i LinkedIn “Build Your Generative AI Productivity Skills” w kontekście pracy na uczelni. Przyjrzymy się:
- jak decydować czy, a jeśli tak, to kiedy potrzebujemy wsparcia asystenta AI,
- różnym sposobom prooptowania (formułowania poleceń),
- jak sobie poradzić, gdy dopadnie nas twórcza blokada,
- jak tworzyć prezentacje i analizować dane w mgnieniu oka dzięki Microsoft 365 Copilot i Chatowi GPT.
prowadząca: Noemi Gryczko
Projektuje doświadczenia edukacyjne online i offline. Uczy jak wykorzystywać technologie, aby lepiej angażować pracowników, studentów i uczestników konferencji. W czasie pandemii wsparła ponad 400 wykładowców i doktorantów Uniwersytetu Warszawskiego w transformacji cyfrowej. Wdraża projekty rozwoju kompetencji cyfrowych - w FRSI realizuje projekt My Digital Life finansowany przez Microsoft.
termin szkolenia online: 21 maja 2024 r. godz. 9:30-11:00
Szkoleni prowadzone są w ramach projektu My Digital Life finansowanego przez Microsoft Corp.
link do strony projektu: https://mydigitallife.pl/
Dla kogo jest ten webinar?
- Dla wszystkich pracowników administracji Uniwersytetu zainteresowanych zrozumieniem i wykorzystaniem sztucznej inteligencji w swojej pracy.
- Dla osób poszukujących sposobów na lepszą organizację, ułatwienie i przyspieszenie realizacji codziennych zadań, zwłaszcza żmudnych czynności pracy z dokumentami, raportami, szukających wsparcia w generowaniu innowacji dzięki nowoczesnym technologiom.
Jak się przygotować?
- Webinar nie wymaga specjalistycznej wiedzy o AI i jest otwarty dla wszystkich pracowników administracji.
- Zachęcamy do zadawania pytań na chacie i aktywnego udziału w dyskusji.
Techniczne szczegóły:
- Webinar odbędzie się na platformie Zoom. Upewnij się, że Twoje oprogramowanie jest aktualne.
Webinar będzie nagrywamy z możliwością późniejszego odsłuchania (nagranie obejmie wizerunek tylko prowadzącego);
Szkolenie wymaga zgody przełożonego przesłanej na adres: szkolenia.prac@adm.uw.edu.pl do 16 maja 2024
Kontakt w sprawie kursu: Magdalena Bujak, magdalena.bujak@adm.uw.edu.pl, 609 408 414
- Koordynator: Zespół ds. Szkoleń