KURS "Academic Writing for Researchers"
Kurs rozpocznie się 09.11.2023 i zakończy 08.02.2024 (łącznie 20 godz. dydaktycznych), będzie realizowany w każdy czwartek w godz. 10:00-11:30
Kurs w wersji hybrydowej - stacjonarnie i online w wymiarze:
30% spotkania stacjonarne (ul. Dobra 55 vis a vis BUW)
70% spotkania online (ZOOM)
16.11.2023 online
07.12.2023 stacjonarne
14.12.2023 online
21.12.2023 online
11.01.2024 online
18.01.2024 online
25.01.2024 online
01.02.2024 online
Prowadzący: mgr Stephen Davies, Centrum Kształcenia Nauczycieli Języków Obcych i Edukacji Europejskiej UW
Liczba miejsc jest ograniczona. Dla zaliczenia kursu wymagany jest dodatkowo udział w przynajmniej 70% zajęć - z możliwością indywidualnego zaliczania nieobecności w przypadku choroby, niezapowiedzianych posiedzeń organów/podmiotów kolegialnych, komisji konkursowych i innych komisji, w których udział jest obowiązkowy.
Aby zapisać się, prosimy o kliknięcie "Zapisz mnie" na dole strony i postępowanie zgodnie z poniższymi informacjami.
Informujemy, że dokonanie rejestracji w systemie nie jest równoznaczne z zakwalifikowaniem do roli uczestniczki/uczestnika.
Ogólne warunki zakwalifikowania do udziału w kursie:
-
Do udziału w szkoleniu po dokonaniu poprawnej rejestracji mogą zostać zakwalifikowani nauczyciele akademiccy zatrudnieni w grupie badawczej i badawczo-dydaktycznej.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2/C1.
Warunki zaliczenia kursu:
Zakwalifikowanie do udziału w kursie jest równoznaczne z akceptacją poniższych warunków:
- udział w przynajmniej 70% zajęć;
- wypełnienie pretestu przed rozpoczęciem kursu i posttestu po zakónczeniu kursu.
Informacja na temat wyników rekrutacji zostanie przekazana po weryfikacji zgłoszeń po terminie zakończenia rekrutacji.
W razie pytań prosimy o kontakt pod adresem szkolenia.dydaktyczne@uw.edu.pl
W przypadku niewystarczającej liczby osób zakwalifikowanych do szkolenia lub z przyczyn niezależnych od organizatorów, zastrzegamy możliwość zmiany terminu szkolenia lub jego odwołania.
- Koordynator: Szkolenia Dydaktyczne