Szkolenie “Skuteczna komunikacja ze studentami”

 Co łączy: mniejszą liczbę pytań, pozytywny wizerunek, zadowolenie z obsługi, poczucie bycia wysłuchanym i otwartość odbiorcy? Skuteczna komunikacja! A to tylko kilka przykładów jej pozytywnych efektów, które wpływają na naszą codzienną pracę.

Podczas szkolenia uczestnicy poszukają odpowiedzi na pytanie: czym jest skuteczna komunikacja ze studentami i jakie elementy się na nią składają. Ze szczególną uwagą omówione zostaną najczęściej wykorzystywane narzędzia w czasie komunikacji ze studentami: rozmowy telefoniczne, korespondencja mailowa, spotkania twarzą w twarz oraz media społecznościowe. Ważną częścią szkolenia będzie również rozszyfrowania sposobu komunikowania się z osobami działającymi w samorządzie studenckim (zarówno centralnym, jak i jednostkowym). Kiedy i w jakich sytuacjach musimy pytać ich o formalną opinię, a kiedy po prostu warto i dlaczego?

Komunikacja ze studentami nie zawsze jest łatwa. Wymaga dużo praktyki, wymieniania się dobrymi praktykami oraz otwartości. Szkolenie to jest świetną szansą na ćwiczenie swoich umiejętności, szczególnie przed tak trudnym czasem jak koniec rekrutacji i początek nowego roku akademickiego.

Kiedy i gdzie? 27 czerwca, 11:00-14:15, sala 1.132 (Dobra 55)

Kto poprowadzi? Marta Burzyńska

Oświadczenie uczestnika.pdfOświadczenie uczestnika.pdfRegulamin DDU.pdfRegulamin DDU.pdfZgoda przełożonego_DDU.docxZgoda przełożonego_DDU.docx