Szkolenie stacjonarne "Kryzysy psychiczne- zaburzenia osobowości. Sposoby komunikowania się ze studentami z zaburzeniami osobowości", realizowane w ramach projektu ZIP jest 1-dniowe (łącznie 4 godz. dydaktyczne) i odbędzie się w terminie:

  • 16 marca 2023 r., godz. 9.00-12.15, sala nr 200 Budynek Zarządu Samorządu Studentów UW (Mały Dziedziniec), ul. Krakowskie Przedmieście 24. 

W trakcie zajęć planowane są przerwy.

Prowadząca:  mgr Katarzyna Stankiewicz (Kierownik Centrum Pomocy Psychologicznej UW)

PROGRAM DO POBRANIA 

Przed zapisaniem na szkolenie prosimy o zapoznanie się z Regulaminem rekrutacji i uczestnictwa... .

Aby zapisać się, prosimy o kliknięcie w podlinkowany tytuł na górze, a następnie "Zapisz mnie" na dole strony i postępowanie zgodnie z poniższymi informacjami. 

Informujemy, że dokonanie rejestracji w systemie nie jest równoznaczne z zakwalifikowaniem do roli uczestniczki/uczestnika.

Ogólne warunki zakwalifikowania do udziału w szkoleniu:

  1. spełnienie kryteriów kwalifikowalności wskazanych w definicji kadry dydaktycznej (§2 pkt 1 ppkt f. Regulaminu  z dnia 23 lipca 2021 r.);
  2. przesłanie poprawnie wypełnionych dokumentów do końca terminu rekrutacji;
  3. pierwszeństwo w zakwalifikowaniu do udziału w szkoleniu mają osoby, które jeszcze nie uczestniczyły w szkoleniach dla nauczycieli akademickich realizowanych w ramach programu ZIP (maksymalnie 2/3 miejsc, decyduje kolejność zgłoszeń);
  4. pozostałe osoby są przyjmowane wg kolejności rejestracji na platformie. 

PROCEDURA REKRUTACJI:

Po dokonaniu rejestracji:

Informacja na temat wyników rekrutacji zostanie przekazana po weryfikacji zgłoszeń po terminie zakończenia rekrutacji (10.03.2023 r.).

W razie pytań prosimy o kontakt pod adresem szkolenia.dydaktyczne@uw.edu.pl

W przypadku niewystarczającej liczby osób zakwalifikowanych do szkolenia lub z przyczyn niezależnych od organizatorów, zastrzegamy możliwość zmiany terminu szkolenia lub jego odwołania.

Regulamin działań rozwojowych ZIP. II 2023.pdfRegulamin działań rozwojowych ZIP. II 2023.pdf