Szkolenie on-line w ramach programu ZIP jest 2-dniowe (łącznie 8 godz. dydaktycznych) i będzie realizowane w terminie:
- 13 i 15 września w godz. 10:00-13:15
Prowadząca: mecenas Joanna Czernicka
Przed zapisaniem na szkolenie prosimy o zapoznanie się z Regulaminem rekrutacji i uczestnictwa... .
Aby zapisać się, prosimy o kliknięcie "Zapisz mnie" na dole strony i postępowanie zgodnie z poniższymi informacjami.
Informujemy, że dokonanie rejestracji w systemie nie jest równoznaczne z zakwalifikowaniem do roli uczestniczki/uczestnika.
Ogólne warunki zakwalifikowania do udziału w szkoleniu:
- spełnienie kryteriów kwalifikowalności wskazanych w definicji kadry dydaktycznej (§2 pkt 1 ppkt f. Regulaminu z dnia 23 lipca 2021 r.);
- przesłanie poprawnie wypełnionych dokumentów do końca terminu rekrutacji;
- pierwszeństwo w zakwalifikowaniu do udziału w szkoleniu mają osoby, które jeszcze nie uczestniczyły w szkoleniach dla nauczycieli akademickich realizowanych w ramach programu ZIP (maksymalnie 2/3 miejsc, decyduje kolejność zgłoszeń);
- pozostałe osoby są przyjmowane wg kolejności rejestracji na platformie.
PROCEDURA REKRUTACJI:
Po dokonaniu rejestracji:
- osoby, które po raz pierwszy biorą udział w programie ZIP, prosimy o wypełnienie i wysłanie: e-Deklaracji uczestnictwa w Projekcie i Oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych oraz e-Deklaracji wykorzystania doskonalonych kompetencji w zajęciach dydaktycznych ze studentami.
- wszystkie pozostałe osoby prosimy o wypełnienie i wysłanie e-Deklaracji wykorzystania doskonalonych kompetencji w zajęciach dydaktycznych ze studentami.
Informacja na temat wyników rekrutacji zostanie przekazana po weryfikacji zgłoszeń po terminie zakończenia rekrutacji (9.09.2022 r.).
W razie pytań prosimy o kontakt pod adresem szkolenia.dydaktyczne@uw.edu.pl
W przypadku niewystarczającej liczby osób zakwalifikowanych do szkolenia lub z przyczyn niezależnych od organizatorów, zastrzegamy możliwość zmiany terminu szkolenia lub jego odwołania.
- Koordynator: Szkolenia Dydaktyczne